loader

ALL HR - Echilibrul intre HR si Business.

ALL HR colaboreaza cu tine in a gasi impreuna Solutii pentru Oameni si in a obtine Rezultate pentru Cifre, identificand cele mai Aplicate Servicii Integrate de Resurse Umane si realizand impreuna un Plan Strategic de HR, participand la implementarea acestuia la nivelul companiei.

 

Intelegerea domeniului de activitate, a organizatiei, a modului de lucru prin care interactioneaza departamentele, ajuta la identificarea din punct de vedere HR a situatiilor care pot imbunatati comunicarea si colaborarea dintre echipe in vederea obtinerii unor rezultate mult mai bune din punct de vedere al performantei oamenilor si business-ului.

  • Category : 1.Structura si Proceduri
  • Proceduri, politici si procese interne (ex: proceduri, tipizate, mod de lucru)
  • Structura organizationala: organigrama; clasificarea postului, fisa postului, obiectivele postului; modificarile organizationale
  • Consolidarea culturii organizationale, imbunatatirea climatului de munca, comunicarea organizationala