Recrutarea a fost, este si va ramane o provocare, indiferent de situatii.
Daca reduci/inchizi un business, util ar fi sa ajuti angajatii sa aiba un alt loc de munca, nu e usor, dar nici imposibil nu este.
Daca ai un post vacant (inlocuire sau nou creat), eficient ar fi intai sa te uiti in interior si sa promovezi (cu sau fara training/mentoring), nu e usor, dar este motivant.
Daca publici un anunt in exterior, profesionist ar fi sa ai un profil clar, ancorat in ceea ce cauti sau nu (business/echipa) iar procesul de selectie al candidatilor sa fie pe etape (screening, un posibil chestionar scurt cu “must to have”, un call cu “nice to have”, apoi discutia online sau fata in fata setata concret pe criteriile profilului) si cu feedback (tehnologia ne ajuta sa trimitem un email/sms standard).
Evident ca trebuie sa stii ce vrei, ce cauti, pentru ca te raportezi la ceea ce ai deja si ceea ce ai nevoie ca sa ajungi mai departe. Este provocator, dar se poate.
Feedback-ul este mereu important, indiferent de natura lui, iar roata mereu se intoarce, azi oferi tu un job, maine cauti tu un job.