loader

HR-ul este peste tot, pentru ca HR-ul inseamna oamenii care sunt atat de importanti pentru tot ce ne inconjoara, de la mic la mare, de la familie, comunitate, organizatie, tara, continent, Pamant.

Organizatia este acel sistem complex in care totul conteaza si contribuie. Este ca un puzzle in care fiecare piesa are importanta ei, iar daca o singura piesa lipseste sau nu este asezata unde trebuie, acel puzzle nu este complet, atat in interior cat si in exterior. Un puzzle complet iti da imaginea intreaga in exterior, iar in interior fiecare piesa trebuie sa fie pusa la locul ei.

Angajatii unei organizatii sunt cu totii importanti pentru ca acea organizatie sa functioneze intern si extern intr-un mod sanatos, eficient si sa se dezvolte din punct de vedere al business-ului, al obiectivelor operationale/financiare/comerciale/ etc.

HR-ul este un departament, la fel ca Administrativ, Legal, Marketing, Financiar, Customer Service, Comercial, Productie, Operational, etc

Dar important e ca toate departamentele sa lucreze eficient impreuna pentru dezvoltarea business-ului intelegand importanta fiecaruia si per total, a lucrului in echipa pentru scopul comun. O organizatie sanatoasa este cea care valorizeaza in acelasi timp clientul extern si clientul intern, care intelege relatia dintre clientii multumiti si angajatii multumiti, o organizatie care isi mentine clientii dar si angajatii, care functioneaza sanatos din toate punctele de vedere – promovare, comunicare, proiecte, procese, fluxuri de lucru, etc.

O organizatie eficienta are angajati, toti de la primul la ultimul, care inteleg importanta si rolul fiecaruia, care sunt ascultati, motivati, integrati, sprijiniti, este organizatia unde vesnic se lucreaza atat pentru interior cat si pentru exterior, unde clientii sunt la fel de importanti precum angajatii, pentru ca nu se poate dezvolta ca si business daca nu are clienti sau nu are angajati.

HR-ul nu este doar un departament, reprezinta toate departamentele, inseamna un partener strategic pentru un business eficient, reprezinta de fapt fiecare OM care isi are importanta lui intr-o ORGANIZATIE in echilibru din toate punctele de vedere, ca un puzzle.