Despre ALL HR
Echilibrul intre HR si Business.
ALL HR este despre Managementul Resurselor Umane, este despre Oameni si Cifre, este despre Servicii Integrate, fiind Partenerul Strategic de Resurse Umane. ALL HR colaboreaza cu tine in a iti sprijini oamenii si cifrele sa creasca impreuna, in echilibru. ALL HR colaboreaza cu tine pentru a gasi solutia potrivita, adaptata nevoilor companiei, implementand impreuna cu tine un plan strategic pentru a obtine rezultate optime. ALL HR este despre Profesionalism, Integritate; Comunicare, Orientare Client; Energie, Adaptabilitate; Intuitie, Analiza.
Servicii ALL HR
ALL HR colaboreaza cu tine in a gasi impreuna cele mai potrivite solutii de Servicii Integrate.
Structura si Proceduri
- Definirea, elaborarea și implementarea proceselor, politicilor și procedurilor
- Structura organizationala: organigrama; clasificarea posturilor, criterii de evaluare
- Urmarirea si dezvoltarea culturii organizationale, comunicare, integrare, coaching
Recrutare si Inductie
- Atragerea candidatilor prin canale si metode diferite de promovare
- Recrutarea si selectia candidatilor potriviti in conformitate cu valorile companiei si mediul organizational
- Sprijinirea integrarii noilor angajati la nivelul companiei si a echipelor prin proiecte specifice de acomodare si evaluare pe noul rol
Dezvoltare si Retentie
- Scalarea posturilor, salariilor si stabilirea de beneficii, documente evaluare, criterii, competente
- Plan de cariera, identificare leaderi si tehnici, succesori si persoane cheie, identificare nivel dezvoltare si nevoi instruire
- Dezvoltarea echipei, integrarea, crearea de relatii de colaborare
Administrativ si Raportare
- Intocmire documente specifice de HR
- Raportare indicatori specifici HR; gestionare instrumente strategice, tactice si operative de management
- Raportare, administrare de personal, salarizare, medicina muncii, securitate, protectia muncii – parteneri externi