loader

Indiferent de contextul general extern, indiferent de economie, politica, pandemie, criza, cand privesti un business, este important sa ai un echilibru intre cifre si oameni, sa ai o afacere solida si in dezvoltare, bazata pe o echipa stabila si performanta. Indiferent de situatiile delicate externe sau interne unei companii, este important sa ai angajatul potrivit in organizatia potrivita. Iar aceasta nu este doar teorie, ci este experienta si analiza a ceea ce presupune sa ai in companie oamenii potriviti strategiei de business si mediului organizational.

Fundatia unei companii este data de oameni si business: cum iti alegi si iti cresti oamenii si business-ul, personalitatea oamenilor, valorile lor si ce ii motiveaza ca si indivizi in particular, ce ii leaga ca si echipa; cum alegi tu sa iti faci business-ul, ce misiune/viziune, valori are compania, care sunt planurile de evolutie: unde sunteti acum si unde iti doresti sa ajungi.

Intr-o organizatie sunt multiple aspecte de care trebuie tinut cont, atat din punct de vedere business, cat si din punct de vedere uman, operational, legal. Fiecare Angajat isi are rolul lui intr-o Companie, iar atunci cand organizatia se dezvolta, devine si mai importanta utilitatea fiecarei echipe, dar si buna colaborare interdepartamentala.

Cifrele sunt realizate de oameni, iar oamenii realizeaza cifre. Fiecare echipa isi va sustine importanta, dar in final, doar impreuna pot realiza scopul final, acela de a contribui la evolutia sanatoasa si de durata a companiei si implicit la dezvoltarea echipelor, a angajatilor.

Angajatul potrivit in Organizatia potrivita presupune sa privesti relatia Angajat – Organizatie din punct de vedere 360° pentru a identifica cele mai bune solutii adaptate business-ului, oamenilor si mediului organizational, presupune sa privesti relatia Angajat – Organizatie ca un Cub, observat din mai multe puncte de vedere diferite de catre fiecare parte implicata, dar care impreuna formeaza un Intreg.