loader

HR-ul potrivit in Business-ul potrivit este precum Angajatul potrivit in Echipa potrivita.

Pentru a avea un Business cu rezultate, este necesar sa vezi organizatia ca un puzzle, in care fiecare activitate, fiecare echipa, isi are rolul, locul potrivit, iar impreuna contribuie la succesul Organizatiei.

HR-ul potrivit in Business-ul potrivit trebuie sa analizeze imaginea de ansamblu, dar si fiecare detaliu in parte, astfel incat sa livreze proiecte eficiente, specifice Organizatiei si Strategiei de Business, pentru a contribui la evolutia Companiei.

Nu exista o reteta de succes, universal valabila, pentru ca mediile organizationale sunt variate, fiecare angajat este diferit, managementul este felurit, strategia de business este deosebita.

De aceea Leaderii organizatiilor trebuie sa aiba in vedere toate aspectele ce impacteaza directia de dezvoltare a afacerii, toate elementele ce influenteaza trendul de crestere al companiilor. Acesti Leaderi trebuie sa puna la aceeasi masa rotunda consilieri specializati in ariile care conlucreaza impreuna la cresterea eficientei business-ului, mizand atat pe potentialul uman, cat si pe resursele materiale si procesele operationale, pentru a indeplini cerintele strategice de afacere.

Fiecare Departament isi are rolul lui intr-o Companie, iar atunci cand organizatia se dezvolta, devine si mai importanta utilitatea fiecarei functiuni, dar si buna colaborare interdepartamentala.

Un HR potrivit Business-ului in care isi desfasoara activitatea, propune acele actiuni, proiecte, care sunt particularizate pe mediul organizational. Nu exista o bagheta magica cu ajutorul careia, printr-o simpla miscare, se rezolva toate situatiile specifice de resurse umane.

HR-ul eficient presupune intelegerea specificului domeniului de activitate, cunoasterea organizatiei si a modului de lucru prin care interactioneaza departamentele, ajuta la identificarea situatiilor care pot imbunatati comunicarea si colaborarea dintre echipe in vederea obtinerii unor rezultate optime din punct de vedere al Echilibrul intre HR si Business.

HR-ul productiv colaboreaza impreuna cu Top Managementul si Managerii Departamentelor, iar impreuna se sustin pentru bunul mers al Business-ului, pentru evolutia afacerii care implicit presupune dezvoltarea echipelor.

Un HR potrivit in Business-ul potrivit inseamna o fundatie sanatoasa pe ariile mari de Resurse Umane, iar apoi desfasurarea de proiecte specifice dimensiunii companiei, mediului organizational, strategiei de afaceri.

Ariile mari de actiune pentru HR sunt:

->Structura si Proceduri – Strategie si Echipe: definirea structurii organizationale, a procedurilor si dezvoltarea culturii organizationale;

->Recrutare si Inductie – Companie si Candidati: selectia oamenilor cu abilitatile necesare, potriviti echipei, mediului organizational si sprijinirea integrarii noilor angajati;

->Dezvoltare si Retentie – Operational si Angajati: dezvoltarea si retentia angajatilor prin proiecte specifice care realizeaza corelatia intre performanta, talente, instruire, recunoastere, motivare si mentinere;

->Administrativ si Raportare – Cifre si Oameni: asigurarea documentelor si raportari pe indicatori specifici.

Business-ul eficient este ca un sistem ce are componente hardware, cifrele, si componente software, oamenii, colaborand impreuna pentru a avea performanta. 

Compania sanatoasa este ca un cub, observat din mai multe puncte de vedere diferite de catre fiecare parte implicata, dar care impreuna formeaza un intreg.

Organizatia constructiva este ca un puzzle, in care fiecare resursa, umana / materiala / financiara / operationala, isi are locul potrivit si rolul important, astfel incat impreuna sa indeplineasca obiectivele de business.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *